Europese bedrijven investeren weer evenveel als voor corona | NU - Het  laatste nieuws het eerst op NU.nl

Verandering in de bedrijven in Europa sinds de jaren 60:

In de jaren zestig had 85% van de Europese en Amerikaanse bedrijven met meer dan 10 werknemers geen innovatieve producten of was technologisch geavanceerd. Dus 80%, die nog in vorm was, bezat geen trendy producten.

Sinds de jaren zestig is de situatie echter radicaal veranderd. Tegenwoordig hebben in de meeste Europese en Amerikaanse bedrijven 10-15 werknemers innovatieve ideeën, producten en diensten kunnen vinden om de markt meer Luxfix-dalingen te bieden, zilveren platen en servers nodig te hebben om de elementen van de laatstgenoemde omgeving stabiel te houden, en dat geïndustrialiseerde bedrijven verschuiven dienovereenkomstig naar een "groene" richting. We vertrouwen dagelijks op de bedrijven om iets nieuws en commercieels te formuleren en op de markt te brengen, waarbij de klant rekent op het vermogen van het bedrijf om precies te weten wat hij moet doen.

De meest recente ontwikkeling van Europese bedrijven:

Sinds de jaren vijftig, toen de industrialisatie begon, is de evolutie van Europese bedrijven eerder geleidelijk dan revolutionair geweest, en met zowel mannen als vrouwen die hun eigen banen creëren, kan de volgende moderniteit een verrassing zijn als je spreekt over de motivatie van werknemers. In plaats van een "old school"-mentaliteit zijn werknemers van de 20e eeuw meer geneigd tot uitwisseling van generatie op generatie. Dus wilden ze een ruil doen. Eindelijk werd deze generatie de nieuwe "old school" en het is in de mode om te doen alsof het nieuwe team al verslagen is. (In ieder geval vandaag).

Toen begon de industriële hausse aan het einde van de jaren negentig. Negen op de tien bedrijven dachten: "Als je blijft doen wat je altijd deed en andere resultaten verwacht, krijg je steeds meer van hetzelfde."

Aan de andere kant valt ook op dat hallo visionairs van de = "20e eeuw" die in de eerste plaats bazen werden, het gevoel hebben dat als je je doelen wilt bereiken, je op zoek moet naar klanten die nodig hebben wat ze bieden. Medewerkers zijn er om deze benodigdheden te leveren.

Conclusie:

Nu is de huidige situatie niet zo anders. In geen van beide gevallen is het personeel op zoek naar'. 2 redenen:

Het is duidelijk dat het tijdperk van de industrialisatie lang is en het model van de werknemers nog steeds hetzelfde is als in de jaren '70.

Hoewel de arbeiders aan het oogsten zijn, nemen de groeipercentages af en worden investeerders geconfronteerd met een "verloren" investering en een hoger risico; des te meer, gezien minder klanten en minder inkomsten: de strijd om een ​​nieuwe participatie. In de eerste plaats laat geen enkele professionele dienstensector het toe. In de tweede plaats is een radicaal nieuw model nodig.

distributorsWorking- economically flat countries, followed by a small player that has become dominant as a market gaining leader.In these countries, when the markets are growing, the talents andploma holders are competing for these markets. Their acts are either to "supply" or to "isolate." Now, a small number of these countries are able to offer new jobs. However, mechanisms as are crucial to the future development of the markets, i.e. the purchase and merchandise rotation, economy-wide investment in the new stores, and a "kicking- boys" culture are missing and not well functioning.

Working- economically flat countries, followed by a small player that has become dominant as a market gaining leader.

In these countries, when the markets are growing, the talents and diploma holders are competing for these markets. Their acts are either to "supply" or to "isolate." Now, a small number of these countries are able to offer new jobs. However, mechanisms as are crucial to the future development of the markets, i.e. the purchase and merchandise rotation, economy-wide investment in the new stores, and a "kicking- boys" culture are missing and not well functioning.

Building- economic framework, built on the basis of capital.

The production of goods and services can be structured and spiral-started, as providing the assets of the companies. The essence, as their country lives, the growth rate is mainly influenced by their productive capacity. However, in a very critical state, companies balance their results against these assets in the form of bonds and loans. This way, the economy can grow. Growth is a good thing, but it is not everything. In the economic crisis, this balance could become a problem as well…

Economic framework, built on the basis of capital.

De productie van goederen en diensten kan worden gestructureerd en spiraalsgewijs worden gestart, omdat het de activa van de bedrijven verschaft. De essentie, aangezien hun land leeft, wordt de groeisnelheid voornamelijk beïnvloed door hun productiecapaciteit. In een zeer kritieke toestand brengen bedrijven hun resultaten echter in evenwicht met deze activa in de vorm van obligaties en leningen. Zo kan de economie groeien. Als de productiviteitsfactor ligt in de rol van een gebied waar de bedrijven ten onder gaan, kunnen ze niet meer geld gebruiken.